Tuesday, April 19, 2011

ayam bermacam ayammmmmmmmmmmm

Salam semua...
 hheheh...mau bgtau gk(walaupon x ada yang dgr)...hehehhe..buat2 je dgr, aku skrg mcm nak kurangkan makan ayam,kalo makan ayam pas tue mesti nak muntah(bkn loya-loya,tue lain dah)..suma orang bilang makan ayam sedap tp aku kalo makan ayam 10 minit bertahan di dalam perut lepas tue dalam sinki dah ayam yang di makan...kesian ayam tue..Bak kata kawan aku Ahsiah Bohari penat je makan kalo mcm tue,,,hehehhe

yummmmmyummmmmm...sedap ayam tp ucapkan selamat tinggal tuk seketika.... :-(

pas nie ajak aku makan boleh tp jgn berasaskan ayam...hahahhahha....kalo ada ayam jimat sape belanja aku..heheh...

PERINGATAN
# belanja makan tempat aku tetapkan(agak2 ada tak orang belanja aku makan)...hehhehehe

No comments:

Post a Comment