Wednesday, May 11, 2011

MELANCONG KE SABAH

SALAM..
lama tak update blog nie....busyyyy kerana PETA...heheheh..nie dalam 70% siap...sampai bermalam di ofis bersama ngan yang lain..OK.OK.OK.kalo cakap pasal peta suma yg membaca akan muntah(uwekkk)..
Citer pasal kawan aku yg datang sabah 2 minggu jadi aku pemandu pelancong bersama Tunjang..hehehhe,,

nie d Poring...kolam air panas d RANAU...

Kinabalu Park

nie lg pic EJA....

time tengah gayat..huhhu...ada lak mangkuk ayunnn..kasi goyah jambatan gantung nie..kena sound ngan aku(garang X aku)..

Kg Luanti,aku panggil tempat  ikan gigit kaki..hheheh..ikan punya besar gilerrrrr...

 nie drebar aku..heheheh(tunjang)sorrryyyyy
SYOK SENDIRI..heheheheheheeheh(PADINI WARISAN)

syoookkk berdua d SASA.HHEEHE(SURIA SABAH)
perasaan tak abis kami nie(SuriA SABAH)
nie masih Poring
Jom makan EJA belanja...hhahhahah

kawan aku Nik hasnizah sampai msg Bos dia,minta tukar terus ke Sabah,,aku pon mengalu-alukan..boleh kami berjalan-jalan...Nik Hasnizah nie kawan aku dari darjah 1 tau..lama kan kami berkawan..hehehe..misss eja(nama artis)..hehhehee


No comments:

Post a Comment