Wednesday, June 1, 2011

kami adik-beradik

salam...(jawab dpt pahala)
Aku tak tahu nak tulis apa..bluuurrrrr lak otak nie mencari idea...ehhehhehe...bkn apa kampus sunyi giler tahap gaban..(tahap giler gaban??? mcm mana lah tue??) hahahhahaha..

Jadi pas otak nie fikir dapat lah apa yang mau aku tulis kan....Aku mau tulis pasal adik beradik aku...(ayat skema)hehehheheh....mula dengan aku sebagai anak sulung dari 5 beradik;

nie aku along(mulut mcm katak kata adik aku angah)

nie angah...kalo aku jalan dengan dia, mesti org ingat aku nie gf..hahahha

Nie angah umur dia 22 tahun, dulu belajar kt Politeknik Sultan Bahiyah,Kedah.jurusan Ukur Tanah.skrg besarkan badan di rumah...ehheheheh...tgok lah badan dia dari aku...

aziah,albab dan amat...

Aziah yang ketiga jadi dalam adik-beradik 2 orang yang perempuan..hehehehe...Dia masih lagi belajar ting 6 tahun nie STPM, tp masih lagi main-main..Adik aku nie manja banyak bukan lagi sikit...cepat air mata mengalir....sob..sob..sob...

Amat lak kalo tak silap tingkatan 3..hahahhaha...lupa lak aku...(sory amat)hehehhe...Dalam family dia paling pandai setakat nie sebab UPSR 5 A pandai-pandai pon dia yang paling degil...hahahahh..masuk asrama penuh di SMK Muzafffar Shah.

Adik aku yang last bernama Muhammad Azaraie berumur 4 tahun.Jauh beza umur dengan Amat, dioarang tue kalo jumpa nak bergaduh je..biasa lah jarak umur yang agak jauh...Ada kata albab nie ikot mcm aku aku..mata besar dan bibir besaar..hahhaha dan jendol...

time nie mak aku fon..hahahha

konon-konon jaguh bowling...

memanah...tembakkkkkkk

muka nak cute..mmg cute pon

mulut katak@kodok...hhahhahaha


Yang Benar.
nie along bkn pengutip hutang

No comments:

Post a Comment