Saturday, August 27, 2011

BALIK KAMPUNG TUK RAYA...

salam...(jawab dapat pahala)....

Waktu aku tulis pasal balik kampung nie aku dah berada di tanah Hang Tuah...hehehhehehhe. Awal gak flight aku si Tunjang belikan. Dah malam sebelum nak balik aku tido jam 2 lebih pagi,pastu kena bangun sahur jam 3.30am.Mata aku dah jadi macam macam panda sebab tak cukup tido. Dengan aku pening kepala nak bawak apa tuk bawak balik raya.uhuhuhh..Kalo boleh bawak almari lama dah aku bawak.hahahhaah. Waktu nak antar kt Airport si Tunjang muka nak semacam,sedih konon-konon.Si Tunjang kalo antar aku kt airport mesti sedih-sedih..hehhehe.muaaaahhhhhh...i lap u..


muka ngah stress sebab tak dapat tido..uhuhuhuh

Bayangkan dalam flight tue dah macam klinik keluarga bunyi bayi-bayi nangis tido . Bukan aku tak suka budak-budak tapi menangis yang melampau.Mak ayah diorang lak macam tak tahu nak wat apa. Aku nak tido pun tak leh..huuhuhuhuh

beg: MNG

Rantai loket burung hantu: ROXY

khazanah dalam beg aku..macam-macam ada.suma aku nak sumbat...hahaahaah

muka minta puji..hahahahha


Ambik aku di Airport  Angah dengan Pakcik Fahmi aku.Boleh-boleh adik aku tak kenal aku(melampau tol)..heheheh.Adik aku hairan aku pakai skirt..hehehhehehe..

YANG BENAR,
niealongbukankutiphutang
*********************

No comments:

Post a Comment