Friday, November 11, 2011

Jangan malas-malas

ASSALAMUALAIKUM

Korang sihat tak? Kalo tak sihat cepat-cepat pegi jumpa doctor, bukan apa sekarang macam-macam sakit ada. Aku pon baru baik dari sakit. Ditambah lagi dengan keja aku yang melambak dan bertimbun.arrrggghhhhhhhhhh. sakit kepala aku nie bila fikirkan keja yang semakin mengunung nie. Tue lah keja bertangguh je. Moral of the story jangan lambat-lambat keja. Kena sentiasa buat walaupon cikit, cikit-cikit lama-lama jadi bukit.(hehheheheeh).


 Antara keja aku yang mengunung:
  • Ø  TESIS
  • Ø  TESIS
  • Ø  TESIS
  • Ø  TESIS
  • Ø  TESIS
  • Ø  KAJIAN
  • Ø  KAJIAN
  • Ø  KAJIAN   (semua berkaitan tesis)






 Aku kalo boleh nak abis kan masters 2 tahun je. Nak cepat-cepat abis senang banyak kalo dah abis belajar nie. Boleh lah aku keja nak cari duit. Cemburu aku tengok kawan-kawan aku ada yang dah berjaya.(tumpang bangga jap)


niealongbukankutiphutang
*******************************

No comments:

Post a Comment