Sunday, February 12, 2012

LOUIS PANG


ASSALAMUALAIKUM

Aku keluar dengan Si Tunjang pada Sabtu  nak tengok wayang SAFE HOUSE. Habis je tengok wayang aku jalan-jalan lah di Suria Sabah saje je selalu aku nie citer pasal aku jalan di 1Borneo je.hehehhehehe. Sambil jalan tue aku ternampak orang ada photoshot apa lagi aku pon pergi tengok rupa-rupanya LOUIS PANG STUDIO.Aku pernah dengar  LOUIS PANG STUDIO gambar diorang ambik memang cantik sangat-sangat. Rupanya dioarang ada buat photoshot percuma.PERCUMA???? Macam tak caye aku dengar, aku pon pegi tangkap gambar..Ini hasilnya 

-
-
-
-
-
-
-

-
--



cantik kan gambar dan orangnya sekali.hehe(angkat bangkul naik lif)

Banyak lagi gambar cantik-cantik tapi aku tak letak sebab nie kan blog aku.hahaahha(nada jahat). Korang leh tengok FB facebook louis pang studio.

Boleh gak like pic aku nie mana tahu leh menang.Nie ada lah pertama aku bergambar macam nie.

 jom ramai pergi ke web LOUIS PANG banyak lagi gambar yang cantikkkkkk, lawa, klasik daaannnnn cantiiiikkkkk..hehehhehehe

muaaaaahhhhh


niealongbukankutiphutang
****************************






2 comments:

  1. haii, siti :)

    chiffon scarf on http://heilyra.blogspot.com/ stay gorgeous in it ;)

    greetings,
    xx
    LYRA

    ReplyDelete