Tuesday, August 14, 2012

Balik Kampung

Assalamulaikum


Mood kali nie lain banyak sebab aku dah berada di home sweet home. Kiranya raya kali nie aku beraya kat  Melaka.*sedangkan tahun lepas raya kat Melaka juga(hehehhehehehe). Kali nie aku naik penerbangan MAS sebab  wajib barang-barang aku terlebih kilo. Kalo naik AIRASIA kempis poket dompet aku.hehehehhehe




*2 kotak, dan 2 bagasi

*gelang pelangi.3 rm10

warna-warni
*tudung(1B), baju bunga(espirit),cardigan(cotton on)

rock

*anak patung di bawa dalam beg

*ayu

*hahahahhahaahhaa


Selamat duit tak kena untuk terlebih kilo. Kali  nie berat dalam 46KG je kalo diikutkan kena bayar kalo lebih 20KG. 1KG=RM 5(MAS). Tapi aku tak kena bayar sebab ada Abg Rafi( Abg Si Tunjang). Penerbangan aku jam 5.35pm tapi delay jam 6, naik Airbus punya gedabak besar pertama kali aku naik. Selalu naik Boeing je kecil dari Airbus. Takot gak bila tengok dalam kapal terbang punya besar boleh main lari-lari dan sorok-sorok.*hahahahhahahha


Dengan rasa cinta
niealongbukankutiphutang
********************************





No comments:

Post a Comment