Thursday, September 6, 2012

SELAMAT HARI RAYA 1

ASSALAMULAIKUM

Tema warna baju raya kali nie aku yang tetapkan sebab bila tanya mak, mak cakap tak tahu lah, mana-mana je lah. Dah lah aku kt Sabah nun jauh,nanti aku lari tema. Jadi untuk memudahkan aku beli kain untuk mak dan aziah sama warna dan corak. Senang abah dan adik-adik lelaki aku nak cari baju sama warna ngan kami yang perempuan...


kami berlima*macam boria kan.kan.kan.

along dan angah*dah macam YB angah.

along dan aziah

aziah, angah, makyah, along

aziah, makyah dan along


p/s : abaikan gaya kami di bawah nie




Tahun nie raya sepenuhnya di Melaka, raya tahun lepas kat Kedah sebelah abah aku. Baju warna biru nie untuk raya pertama.hehehehhehehhe. Adik aku Aziah raya pertama dia keja masuk keja jam 3. Sian dapat raya kejap je dengan family. :-(

Dengan rasa cinta
niealongbukankutiphutang
*******************************






2 comments: