Wednesday, December 12, 2012

KEINDAHAN NEGERI SABAH-PASAR FILIPIN

ASSALAMUALAIKUM


Harap kalian sihat dan makin bertambah mantap dalam menjalani kehidupan(skema).hehehehhe. Seperti yang korang semua tahu yang aku masih lagi belajar di Negeri Di Bawah bayu iaitu Sabah. Sabah mempunyai tempat-tempat menarik yang korang leh melawat... Kali nie kau nak citer pasal tempat menarik yang korang bleh melawat. Kebetulan pada 7-10/12/12 adik aku datang Sabah bersama-sama kawan-kawan, jadi macam biasa lah aku dan Tunjang yang pemandu pelancong yang tak bertauliah.hahhahahahaha..

ANTARA TEMPAT MENARIK

  •  KUNDASANG WAR MEMORIAL
  • DESA CATTLE FARM MESILAU
  • KINABALU PARK
  • AIR PANAS PORING
  • RUMAH TERBALIK
  • PASAR FILIPIN








nampak tak tunjang??ehhehehhe...MUKA TAK LEH BLAH

nie adik aku-aziah(bertudung)
az-tidak bertudung



Kalo perempuan pergi Sabah mesti wajib pergi membeli belah sampai terbelah MUTIRA. Harga kat sini murah sampai termimpi-mimpi tue mutiara.hahahhahahhaha.. Tapi kalo korang beli kat Pasar Filipina mahal cikit berbanding kalo korang beli kt pasar malam. Maaf lah gambar kat pasar malam tak ada sebab teruja melihat mutiara yang bercahaya dan berkilat bagai digosok beribu kali.heheheh.

Ada satu benda yang korang tak akan jumpa

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


TADAAAAAAAAAAAAAAA



nie orang aku tak kenal pon.muka mamat nie ada sebab dia lalu waktu nak tangkap gambar kawan adik aku. Aku cakap dengan adik aku, mamat nie milik saya terus cakap milik dia.hahahahahaha



Dengan Rasa Cinta
niealongbukankutiphutang

No comments:

Post a Comment