Thursday, February 7, 2013

Berjalan-jalan ke Ranau dan Kundasang


ASSALAMUALAIKUM


Rasa lama  sangat aku nie tak update blog, macam dah ada sarang labah-labah kat blog aku nie.hehhehehhe. Bukan apa, aku sibuk dengan kerja-kerja mengenai tutorial, key in markah dan sebagainya berkaitan dengan tutorial.*busy mengalahkan PM. Sepanjang aku tak update blog ini banyak aktiviti luar aku lakukan bersama-sama kawan-kawan aku, kebetulan ada kawan waktu degree dari  Sarawak datang ke Sabah. Jadi aku dengan Tunjang menjadi pemandu pelancong kawan aku tue pergi Ranau dan Kundasang.

nie lah kawan aku - Stella tapi di panggil Antey

stella bersama-sama kawan-kawan dia

Antey membawa kawan-kawan kerja dia yang lain. Kiranya seramai 6 orang datang ke Sabah. Beramai-ramai berjalan sangat seronok tapi waktu Antey datang hujan sepanjang hari nak tak nak terus je perjalanan :-( .

Tunjang

bersama

kawan aku.hehhehe

Kami waktu degree berkawan rapat ada lima orang iaitu Lauraida(Nong), Petronella( Pet), Stella( Eqa), Stella(Antey) dan aku..hehehhehehehhe

 Tunjang macam bos melawat tapak.ahhahhahaha


teruja...

Walaupun dah berkali-kali aku pergi ke Ranau dan Kundasang tetap juga aku tak jemu dan bosan sebab melihat keindahan sangat tenangkan jiwa aku nie.


Dengan rasa cinta
niealongbukankutiphutang


p/s: nanti update seterus mengenai Pulau Manutik, Manukan dan Sapi....


2 comments: