Sunday, June 5, 2011

KENINGAU

SALAM(JAWAB DAPAT PAHALA)

Skrg aku kt Keningau dengan Asiah...kami ada keja yang kena siapkan coz dateline dah dekat...uhuhuuh...
Ada citer pasal keja buat peta... Kali nie aku buat Nabawan lak, C Asiah buat Sook Dun Pensiangan...jauh lah tempat yang kami mau pegi...

Mesti korang tertanya-tanya nape lak aku tido di Keningau(mata pusing-pusing berfikir..hahhahah)..Nabawan punya tempat tinggal aku tak tahu.3 hari aku cuba telefon tempat tinggal Nabawan tapi hampessssssssss tak dapat dah bengkok jari aku mendial..huhuu. Tue aku dan Asiah buat keputusan kami tidur di Keningau,esok pagi-pagi kami akan bertolak dari Keningau ke Nabawan dalam jam 6.30am atau jam 7.00am.(awal tak...ehhehehhe...)


keningau.....


Yang Benar
nie along bukan kutip hutang



No comments:

Post a Comment