Tuesday, June 7, 2011

JALAN-JALAN SEKAWAN

SALAM(JAWAB DAPAT PAHALA)

Aku baru balik dari Keningau, naik bas jam jam 1 dari Keningau sampai KK jam 3.15 petang. Bila sampai KK aku minta tolong Yanie ambil aku..Tunggu Yanie di CP sebab takut mau tunggu di Padang Merdeka.. Oleh kerana aku lapar tahap gaban, aku ajak Yanie pegi 1B makan Pizza Hutt(yummmm.yummmm).Pizza Hut dulu tempat kawan aku keja sementera nak cari $$$$$ lebih..(kaya kawan aku bukan aku,heheheh)

Tapi boleh lagi aku buang tabiat nak ikut Yanie pegi  1B  tgok wayang dengan kawan dia jam 7.30ptg tp aku tak tgok wayang aku ukur keluasan 1B je ^_^. Kami balik dulu kampus utuk mandi manda supaya wangi...hheheheheh..Tue kan mananya buang tabiat 2 kali kami pegi 1B.ishhh..ishhhh..

nie gaya yang balik mandi....

tudung: Ariani
T-shirt dan Beg: MNG
Seluar & Gardie: VOIR
flat shoes: Manila


nie Yanie kawan aku....

senyumm ^_^

nie Yanie masih belum berpunya..heheh

teknik kuruskan pipi..ehhehehe

nie aku melantak tunggu Yanie pas aku ukur 1B...

#PERINGATAN KEPADA AZUMIE CEPAT2 LAH DTG KK..eheheheheh

Yang Benar,
nie along bukan kutip hutang
***********************



4 comments:

  1. aik untuk aku ka???Mustahil la siti aku nak p sana.xda duit..tggu honeymoon kot.xpun tggu aku jadi ceo syarikat mana2.

    ReplyDelete
  2. hahahhahaha..apa perlahan-lahan, x lari 1B 2..tetap ada kt c 2..hehehhe

    ReplyDelete
  3. takut runtuh ja 1B tu siti..nanti tak sempat la aku nak jenguk 1B tu..

    ReplyDelete
  4. zack x akan runtuh tue 1B,ehhehe..kalo runtuh bleh pegi Tanjung Aru, CP..banyak lagi tempat

    ReplyDelete