Sunday, June 26, 2011

sunyi tanpa teman...hehehehehe

SALAM(kalo jawab dapat pahala)

Hari bertarikh 26 JUN 2011(Ahad). Boleh-boleh aku kuar sorang tanpa teman, lepak di Starbucks 1Borneo sedangkan semalam baru aku kuar ngan Astri dan Stella Lasan. Ahhh..citer pasal semalam sempat aku pegi mencat di Sains Sosial bersama-sama kawan dengan pensyarah-pensyarah.Best giler apa yang penting KERJASAMA..hehehehheehhee.Pas mencat aku, stella dan astri pegi 1BORNEO...Ok cukup pasal semalam...(*_*)

Berbalik kepada citer ari nie, aku kuar lepak tempat biasa 1BORNEO tapi kali nie aku sorang tanpa teman,tanpa tunjang..uwuuuaaahhhhhhh!!!!..Tunjang pegi bercuti tanpa bawa aku..huhuhuh..Bukan apa sejak-sejak nie fikiran aku runsing je macam-macam aku fikir .Jadi tue aku lepak sorang-sorang buang tabiat.Lepak lah aku di Starbucks sambil perhatiakan orang ramai berpusu-pusu berjalan.

image google.

Lepak di Starbucks sambil minum Caramel Macchiato mau tak kenyang air aku minum..hahahhahah. Best tengok gelagat orang ramai  yang macam-macam. Antara gelagat yang biasa dilihat:

*Pasangan kapel yang berdating
*Ibubapa bawa anak-anak kuar jalan-jalan
*Bawa hasil shopping
*Remaja berjalan dalam kumpulan
*Jalan sorang tanpa teman( macam aku.huuhuh)
*Temanakan kawan berdating( zaman baru nak dating)
*Pakai fesyen yang macam-macam.(ada yang sesuai, ada tak sesuai)
*Pelancong dari luar
*Paling penting ada yang handsome..(Tunjang dalam hati, minta puji)

Aku mau shopping tapi Tunjang pesan jangan lah shopping nanti dia bawa ole-ole untuk aku..yeaahhh.Tahan hati je aku mau shopping..heheheheh..Jeles gak tgok orang bawa beg shopping.hehehehe.. Si Tunjang bilang simpan duit tuk kawen..hahahhah(dalam hati bunga-bunga cinta)

SEKIAN TERIMA KASIH,

NIE ALONG BUKAN KUTIP HUTANG
******************************

3 comments:

  1. mana diorang si yani???tak p jom heboh kah???

    ReplyDelete
  2. yani g jom heboh dengan kawan2 dia..aku malas nak pegi..2 yg lepak sorang2...hehhehe

    ReplyDelete