Monday, June 13, 2011

FASHION WEEK =QUIKSILVER & ROXY

SALAM...(JAWAB DAPAT PAHALA) ^_^


Pada tarikh 11.6.2011 aku sama si Tunjang pergi tengok  Fashion Show untuk QUIKSILVER & ROXY bertempat di 1 BOENEO..Aku dapat jemput sebab aku member Roxy dan si Tunjang member Quiksilver. Tapi kad jemputan aku je yang ada kerana 1 kad untuk 2 orang..Tak yah nak membazir ambil 2 kad..

nie sampul kad....hahhahahha

cantik tak????

balik-balik tengok jam.tak sabar mau tgok fashion show

game sebelum fashion mula...hadiah jam Quiksilver tueeee..mahal

fashion shoooowwwwwwwwwwww

punya lawa dan handsome model.ada yang aku minat..hahahah

pegi serbu kedai QUIKSILVER & ROXY

 Pegi serbu sebab ada potong 20% sempena fashion show, ada lagi potongan untuk member..banyak tue harga di potong..hahahha.kalo x ada potongan mahal gak lah mau membeli barang...time nie nak borong sakan.mcm borong di pasar.hahahhahahha

gift untuk ahli yang datang....

# gambar si tunjang tak banyak sebab aku merajuk dengan dia.yelah waktu serbu QUIKSILVER & ROXY si tunjang dapat kemaja.AKU???? hampehhhhhhhhh x dapat apa-apa...huuhuhuhuh..

Yang Benar,
nie along bukan kutip hutang


2 comments: