Sunday, July 24, 2011

Tentang Adik Bongsuku..........(ALBAB)

SALAM(JAWAB DAPAT PAHALA)

Selamat suma.lama aku tak update blog nie.hhehhehe.Bukan apa aku sibuuuukkkk sgt pasal aku terlibat dengan Seminar Antarabangsa Bumantara II dari 13 Julai hingga 16 Julai 2011. Okeh nie bukan aku nak citer pasal Seminar tue, tp aku nak citer pasal adik bongsu aku MOHAMMAD  AZARAIE @ ALBAB@AIE .Korang kalo baca pasal adik aku mesti korang aku yang adik bongsu aku umur 4 tahun. Walaupon adik baru 4 tahu tapi dia dah telepon sendiri..nahh mana nak cariiii????. Mak aku yang bagitahu yang Albab ada fon abah aku bg fon lama kt Albab siap Abah aku belikan simcard.meletop!!!!. terkejut mak oittt . Aku dulu pakai fon waktu nak masuk U, tue pon sehari sebelum bertolak g Sabah. Mak aku bagilah no fon Albab 0179******. Aku pon sepantas kilat fon Albab







Along: assalamulaikum
Albab: walaikun alam
Along: Albab..albab
Albab: nie sape..
Along: nie along lah albab,albab wat pa
Albab: Aie buat keja lah.
Along: ooo.dah makan,dah mandi,
Albab: dah makan adabi,Aie mandi kolam

Bla..bla..bla..bla…..Waktu nak abis cakap ada dia ckap

Albab: Along letak lah Pon dlu,..(ada ke patut suruh aku letak dlu,sedangkan aku yang fon)



Gaya mcm org besar cakap.mak aku bilang albab hanya tahu tekan butang answer je.Yang lain belom lagi dia tahu..hehhehe

niealong bukan kutip hutang
*********************

No comments:

Post a Comment