Sunday, August 7, 2011

SHANGRI-LA KOTA KINABALU.(BERBUKA)

SALAM...

Selamat berpuasa aku ucapkan pada suma.Moga Ramadan kali nie lebih membawa makna pada kita semua.Amin(mood: ustazah).heheehhee...

Semalam 6.Ogos 2011 hari Sabtu,aku berbuka ngan Si Tunjang bertempat SHANGRI-LA KOTA KINABALU. Sebelum berbuka,kami tgok wayang  RISE OF THE PLANET OF THE APES.Pilih hotel SHANGRI-LA KOTA KINABALU kerana si Tunjang bilang ada kambing panggang,dah lah aku suka makan kambing tapi kambing panggang kat sana dapat memenuhi selera aku yang macam orang mengidam.hehehehhe.

no camera plzzzzzzzz(time aku merajuk ngan tunjang)..hehehhehe

cute budak nie nama Firas.muaxxxxxx


lamb&sotong



entah tak tahu air pa?hehehhee


banyakkan?^_^

promosi ramadan

suasana di cafe


kek,sedap aku je makan.hehehehe


nie kami punya makanan..hahahahhaha

muka tak bleh bla..hehehhehe(mmg muka org puasa)

Kalo nak di bagi rank tuk makan,aku bagi 3/5 je.Lauk tak menaikkan selera aku untuk makan.Aku ambik cikit2 je nak merasa je.

YANG BENAR
niealongbukankutip hutang
**********************

No comments:

Post a Comment