Wednesday, September 7, 2011

DAK YAYA BUDAK KECIK

SALAM...(jawab dapat pahala)

Kali nie aku nak berkongsi citer ngan korang pasal sorang budak kecik nie.Aku panggil Dak Yaya, orang lain suma panggil dia Yaya, aku je lain. Mak Dak Yaya ngan mak aku kira saudara lah. Dak Yaya umur dia 9 tahun sekolah agama anak bongsu dari 4 beradik sorang kak dan 2 abang. DY nie manja banyak bukan cikit.hehehehhehe. Mula-mula jumpa DY nie malu-malu kucing lama-lama dah tak tahu malu.ahhahahahahhaahh. Aku kenal ngan family DY nie waktu raya.

DY nie mulut tak insurans suka hati je nak cakap apa. Biasalah budak kan jujur. DY nie pantang kalo tengok aku nie make-up, sibuk-sibuk gak dia mau kena make-up kalo berjanji dia akan tuntut sampai muka dia kena make-up.uhhuhuhuhuhuh. Pastu macam-macam dia tanya aku.penat gak aku nak menjawab.hehehehe..


Gambar nie aku ambik dalam keta waktu nak antar aku pegi LCCT tuk balik Sabah. DY nie pon ikot tue yang tangkap gambar ngan DY. Boleh DY tanya aku, nanti sape nak make-up kan dia bila aku balik Sabah.(ala comel soalan tue)...hhehehheheheh

nak ikot gaya adik aku albab..hehehhe

suka aku DY senyum.DY ada tahi lalat atas bibir

aku gaya kodok..hehehehhehe






 YANG BENAR
niealongbukankutiphutang
*************************

No comments:

Post a Comment