Monday, October 10, 2011

JAGA GIGI ELOK-ELOK...

ASSALAMMUALAIKUM

Dah lama aku rasa tak update blog aku nie. Bukan apa aku sangat-sangat busy yang teramat. Baru 2 minggu aku mendaftar  untuk sem kedua tahun satu(Tahun 1 sem 2). Itu yang sibuk je sampai nak tulis kt blog pon tak ada masa, idea ada je kat kepala otak nie tapi jari nie tak mau gak menulis(ayat tak boleh blahhhhhhh)

Waktu aku pasal entri ini, aku baru balik dari cabut gigi aku. Aku dari dulu memang takot sangat-sangat kalo berkaitan dengan gigi(sakit tau). Dulu waktu sekolah rendah dan menengah ada kat klinik gigi datang ke sekolah untuk check gigi pelajar. Time tue aku memang takot rasa macam tak nak datang sekolah je.(hehehhehehehhe)



Nie mulut aku masih lagi ada kapas dari Klinik Dr.Rashid. Nie kali kedua aku cabut kt Klinik Dr.Rashid pertama tahun lepas coz gigi aku berlubang. Ini hari cabut gigi aku dah pecah separuh sampai gusi, kalo makan asyik terselit je dan selalu sakit kalo aku cungkil dengan pencungkil gigi.(mana tahu leh tahan kalo selalu macam tue)

ubat tahan sakit

\
kapas tuk gigi

nie gigi terbelah sampai gusi

Dr Rashid nie yang bagus bila dia buat kerja penambahbaikan gigi pesakit, dia baca doa dan ayat-ayat Al-Quran memang dari dulu macam tue. Nie lah satu-satu Doktor yang membaca ayat Al-quran ketika buat kerja. Aku tak tahu lah kalo korang ada jumpa macam Dr.Rashid. Bukan apa sejuk hati pesakit dengar tau.


No. 15, 1st Floor, Likas Plaza,

Jln Tuaran,
Likas Plaza,
88400 Inanam,
Sabah


088-38 7378

niealongbukankutiphutang
***********************

No comments:

Post a Comment