Wednesday, October 26, 2011

LOKET BURUNG HANTU

ASSALAMUALAIKUM

Macam rajin lak sekarang nie aku nak tulis kt blog aku yang seberapa nie. Tulis blog rajin, cuba kalo buat tesis macam tulis blog kompen 1 tahun setengah abis dah. Bukan apa, banyak lak mau dikongsi untuk tatapan semua.

Nak citer pasal tajuk kt atas tue. Aku suka loket rantai burung hantu bukan apa mata burung hantu besar lebih kurang macam mata aku(perasaaannnn anak sape lah nie). Sekarang aku ada 12 rantai loket burung hantu yang berbeza setiap satu. 



Tunjang belikan di Manila....

MNG


Ada yang Tunjang belikan di Manila, seingat aku rantai yang pertama aku beli di Penang(Queenbay) Forever 21. MNG dan ROXY,kadang-kadang je aku pakai rantai bila jalan.( membazir je). Sayang nak pakai kata kan.hehehehhehehhee.

ROXY








MNG


P/S : Jangan Jeles..

niealongbukankutiphutang
****************************

No comments:

Post a Comment