Tuesday, October 25, 2011

Terbang dari Manila..

ASSALAMUALAIKUM


Sebenarnya benda nie dah lama dah, baru sekarang nak tulis.hhehhehehe.Hari tue Si Tunjang ada pegi Manila ngan members, dan Abg Rafi.Abg Rafi tue abang Si Tunjang. Diorang pegi dalam 30 orang ramai kan? Memang ramai.ehehhehehehe.

Selalu gak Si Tunjang pegi Manila saja-saja nak berjalan katanya. Aku selalu pesan ole-ole kalo Tunjang pegi Manila.  Tunjang selalu belikan mangga manila, baju dan kasut TOMS.Time nie Tunjang pegi 2 minggu yang lepas(baru skrg aku nak tulis dalam blog). Kali nie aku mintak belikan kasut TOMS ikot bilangan warna bendera Malaysia.hehehehhe. Sekali betol-betol Tunjang belikan 5 pasang kasut TOMS (punya banyakkkkkkkkkk,syukur). Kalo aku tahu betol-betol Tunjang belikan apa yang aku nak baik mintak benda lain.hehehehhee (tammaaaakkkkkkk)



OLE-OLE DARI MANILA

1


2(belum lagi aku pakai)


3


4


5

Kasut TOMS nie kalo di Manila harga dalam Rm17.00 duit Malaysia .Murah tak??

Baru kasut, lom lagi baju :-)

Baju Hard Rock Makati

Angry Bird

 
Baju Hard Rock Makati

Saya ucapkan terima kasih kepada Si Tunjang kerana menderma duit kepada penjual untuk membeli ole-oleh untuk saya..TQ.muaaaxxxx.

niealongbukankutiphutang
****************************





No comments:

Post a Comment