Saturday, July 14, 2012

KEM WAWASAN KG OVAI-3 (PENUTUPAN)

ASSALAMUALAIKUM

Setiap permulaan akan pasti ada penamat, maka sudah 5 hari kami-kami nie mengajar di Kem Wawasan Kg Ovai nie. Penutupan kali nie tak berapa formal sebab hanya dihadiri oleh kami-kami dan beberapa jurulatih kem. Komandar kem tak dapat hadirkan diri kerana ada urusan lain. Maka berlangsungnya penutupan yang sangat-sangat simple tapi bestttttttttttttttttt..(nyanyi lagu wira-wirawati)




















pelakon yang menjayakan lakonan perkahwinan melayu


 sah sah sah
bersanding*bunyi kompang pakai kaset....


 kelas 8 tarian sarawak*kelas cikgu lin






pokok integrasi* ini dibuat selepas berakhirnya integrasi kira catatkan apa yang dijar dan dapat sepanjang 5 hari








wirawati kelas 5




Kiranya Kem Wawasan Papar kem kedua aku, kem nie malam memang sejuk sangat-sangat. Aku bersyukur kerana aku diberi pilih untuk mengajar di kem nie..hehhehehehheeheh..

Aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada pelatih kerana tidak membuli aku ketika aku mengajar mereka.(hehehehheheheh*ketawa sopan)

#gambar tak mengikut susunan




Sekian Terima Kasih
niealongbukankutiphutang
********************************













No comments:

Post a Comment