Wednesday, July 4, 2012

KEM WAWASAN KG OVAI -2


ASSALAMUALAIKUM 

Nak sambung balik berkaitan dengan  Integrasi Kump 2 Siri 9 2012.  Sementara line internet nie berfungsi sangat laju bukan macam kura-kura. :-) .Dalam kelas kami yang cikgu-cikgu nie mengajar berdasarkan buku iaitu Buku Kebudayaan, Buku Keagamaan dan Buku Peranan Lelaki dan Perempuan


Banyak kaedah di gunakan untuk mengajar kepada pelatih antaranya:

         *forum
         *puppet show
         *story boarding
         *peta minda
         *nyanyian
         *lakonan

- ada beberapa lagi kaedah untuk mengajar dalam kelas


Nie antara .....

Busana tradisional menggunakan kaedah demo bahan suratkhabar





Aktiviti lain dalam kelas tak banyak aku ambik gambar, yelah nak mengajar lagi ambik gambar lagi.






Bergabung kelas dengan kelas 6 untuk perkahwinan kaum melayu, kelas aku pihak sebelah lelaki.hehehhehe..

pengantin lelaki

pengantin perempuan


bersanding *bunyi kompang

bergabung kelas 5 dan 6

cikgu kelas 5 dan 6


Pelatih kelas 5






Aku pernah bagi pelatih aku nie tido, sebab bila aku suruh buat keja mereka nie macam orang tak berdaya yang tak makan selama bertahun-tahun.Jadi ini kejadianya :-



 Semua macam kena tembak.




Nie lah pelatih-pelatih kelas 5

Saya dengan nie akan sentiasa ingat kamu semua dalam hidup saya. Terima kasih kerana memberi saya peluang untuk mengajar anda walaupon selama 5 hari sahaja. Saya sayang kepada anda semua. Semoga kita akan berjumpa di mana-mana, jangan segan untuk betegur sapa dengan bila kita terjumpa......



xoxoxoxooxoxoxoxo
 love 


sekian terima kasih
niealongbukankutiphutang
*****************************













No comments:

Post a Comment