Monday, July 2, 2012

PERSIAPAN AWAL KE KEM WAWASAN PAPAR

ASSALAMULAIKUM


Seperti yang korang tahu bahawa aku nie menjadi penceramah jemputan untuk program intergrasi PLKN.Waktu Siri 9 Kumpulan 1 aku di SANDAKAN bersama-sama dengan kawan-kawan yang lain..hehehhee.


Pada Kumpulan 2 aku dapat di Kem Wawasan Kg.Ovai jauh perdalaman, bebas dari pencemaran yang teruk. Kulit aku tak  mengalami kegatalan yang melampau.hehhehehe. Ini nak citer pasal persediaan aku, macam biasa kalo bab mengemas atau packing barang nie prinsip aku "BIAR LEBIH JANGAN KURANG". Itu aku berdoa akan ada almari yang boleh lipat-lipat..hahahhahahha

PERSEDIAAN 

pakaian yang dibawa

gulung baju memang kepakaran aku..hahahhaha

siap....

pen cartoon



WAKTU PEMERGIAN KE KEM WAWASAN

AHAD-24.6.2012

Di hantar oleh ................................


mimik muka Si Tunjang bila tengok bola

muka minta penampar cepat-cepat


Sebelum tue kami pergi makan kt Upperstar Lintas

berdua


syok sendiri :-( Si Tunjang syok tengok bola

syok sendiri 2 :-(




Lepas makan kami bertolak ke Kem Wawasan Papar, besar juga lah kem nie berbanding di Sandakan. Nak masuk ke dalam kem nie kena melalui jambatan gantung,kereta letak luar. Kem Wawasan perdalaman cikit.huuhuhuuhuhh..

Nanti kan lagi penulisan berkaitan Program Integrasi kumpulan 2 siri 9 2012


sekian terima kasih
niealongbukankutiphutang
***********************************





No comments:

Post a Comment