Wednesday, July 4, 2012

KEM WAWASAN KG OVAI- 1

ASSALAMULAIKUM

Seperti yang dijanjikan aku maka akan aku tunaikan untuk menulis Program Integrasi PKLN Kumpulan 2 Siri 9.

Pada siri nie aku ditempat di KEM WAWASAN KG OVAI,PAPAR. Berdebar-debar aku nie, bukan apa kem nie je awal 25-29.5 program integrasi sepatutnya 2-6 Julai tapi kem nie ada aktiviti lain jadi kena cepatkan program integrasi.hehehehhehe..





Yang baju hitam KJ(Ketua Jurulatih) kami panggil Cikgu Tita


Berbaris nak buat persembahan


permainan radio rosak atau radio buruk




siap untuk persembahan

dikir barat semanjung Malaysia

wirawati dikir barat


Selepas wira dan wirawati membuat persembahan, mereka dibahagi kepada 8 kelas. Aku punya kelas seramai 34 dan kelas no 5. Dekat Kem Papar pelatih ada no id masing-masing, jadi KJ kami dah bagi kelas berdasarkan no id dan nama. Pelatih tak leh masuk kelas cikgu lain.ehehheehehehehe..

wira kelas 5

wirawati kelas 5


Dalam kelas aku nie ada dari Labuan, Semanjung dan Sabah. Kelas 5 nie aku bahagi kepada 5 kumpulan terdiri daripada 6 atau 7 pelatih dalam satu kumpulan.

Kelas 5

Mengulang kaji apa nak diajar


Pada siri 2 kumpulan 9, tak seramai siri 1 tapi boleh tahan perangai mereka masing-masing. Semua dengan sikap masing-masing. Kena lah aku nie tahan je.hehehhehehheheheh..


sekian, terima kasih
niealongbukankutiphutang
******************************



















No comments:

Post a Comment