Tuesday, August 7, 2012

HITAM ITU MENAWAN

ASSALAMULAIKUM

Syukur hampir 3 minggu kita berpuasa di bulan Ramadan.amin. Semoga kita berpuasa dengan hati yang ikhlas hendaknya. Ramai dah kawan-kawan aku yang pulang ke kampung halaman untu menyambut Syawal bakal tiba.huhuhuhuh. Aku pulang ke kampung halaman lama lagi. Nie bulan Ramadan bak kata rakan aku (jgn pakai seksi ini akan menyebabkan orang yang melihat kurang pahala *).huuhuhuhuhuh. Memandang kan bulan puasa tak ada tutorial maka berjubah lah aku. Waktu nie dalam perjalanan nak ke airport MAS untuk tiket aku balik melaka..


abaikan bibir muncung*nape entah leh jadi mcm tue..

syok sendiri*tembam muka

abaikan baju biru..hehehe






*Jubah yang aku pakai nie beli di First Lady di Tesco Melaka sama dengan Jubah First Lady. Beli jubah jauh lebih murah bebanding beli di Sabah.


DENGAN RASA CINTA
Sekian terima kasih
niealongbukankutiphutang
****************************










No comments:

Post a Comment