Tuesday, August 7, 2012

JANGAN KOLOT SANGAT !!!!!!!

ASSALAMULAIKUM

Dengan berat hati jari jemari 

*sumber SABAH

Melampau kata-kata insan nie, agak-agak lah kalo nak bercakap.Ikot sedap mulut je . Belum lagi datang Sabah dah cakap bukan-bukan. Aku asal Melaka  bukan Sabah tapi aku bengang juga bila nampak insan ini tulis macam nie mengenai Sabah. Aku dah 5 tahun belajar kat Sabah, banyak perkara yang belajar kat Sabah nie. Aku macam dah sebati dengan Sabah tapi bukan bermakna aku lupa Melaka.Aku sangat sakit bila insan ini tulis nie. Banyak betul pertanyaan insan nie mengenai Sabah. 

JANGAN DENGAR DARI MULUT ORANG DAN JANGAN BUAT-BUAT TAHU!!!!!!!!!!!!
*Mood geram tapi tahan(bulan puasa)


  • Memang Sabah tak ada LRT(mati ke kalo tak naik LRT)
  • Tempat Karaoke banyak( lahir kebanyakan artis: Stacy, Adam)*nape lah karaoke yang ditanya?
  • Semua negeri ada tempat kotor *yang insan nie nak pergi tempat kotor kenape?
  • SAPE SURUH PILIH SABAH UNTUK BELAJAR??

 *Sebelum menulis kena lah guna akal bukan menulis guna jari sahaje. Nanti menyesal tak sudah, ramai akan membenci.Buat apa cari musuh kalo boleh tambah kawan. :-)

pssstttt: dah bayar zakat(kalo dah bayar amin, kalo lom cepat-cepat pergi bayar)

Dengan  rasa cinta
niealongbukankutiphutang
**************************


1 comment: