Thursday, November 15, 2012

KEM TANAKI, TAMBUNAN-4

ASSALAMUALAIKUM

Sebenarnya banyak yang aku nak citer kali mengenai PLKN kumpulan 3 Siri 9 nie. Kumpulan 3 nie sangat berbeza dengan kumpulan 1 dan 2. Sebab dalam kumpulan 3 nie ada yang tak tahu membaca dan menulis, ada juga yang tak abis belajar samapai SPM. Walaupon macam itu mereka menunjukkan minat dalam kelas dan memgambil bahagian ketika aku menerangkan sesuatu di hadapan.Tapi itu semua tidak menghalang aku untuk mengajar di Kumpulan 3 nie. Kumpulan 3 seperti sebelum nie aku kelas aku hanya ada 18 pelatih sahaja dan kelas aku paling sedikit.huhuhuhhhuhuhuhuh. 

Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada pelatih-pelatih aku yang memberi kerjasama dengan aku selama 5 hari di Kem Tanaki, Tambunan.

nie pelatih kelas 3


gaya bebas mereka

bersama aku.

terima kasih


Dalam kelas nie aku asyik marah je tak padan dengan kecik.hahahhahaha. Ada pelatih yang tak sangka umur 25tahun, diorang bilang macam budak-budak je. Aku nie ada yang panggil "cikgu garang".

bunya teratai

bunga orkid dan bunga teratai

bunga raya

bunga matahari

 *busana pengantin menggunakan surat khabar






Dengan Rasa Cinta
niealongbukankutiphutang




2 comments:

  1. ckgu sa Abby dari kumpulan 3 siri 9.. rindu la kat ckgu.. heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. abby..
      cikgu pon rindu kamu semua..
      kamu di mana??

      Delete