Sunday, November 11, 2012

KEM TANAKI, TAMBUNAN- 3

ASSALAMULAIKUM

Macam biasa lah aku mengajar tuk PLKN sama seperti dahulu tiada yang berubah kecuali tempat dan pelatih. Kumpulan 3 siri 9 nie aku mnegajar di Kem Tanaki, Tambunan yang mengambil masa selama 1 jam 30minit lebih kurang dari Kota Kinabalu. 

Guru-guru pon bertukar;
  • Cikgu Rozita Cik Wen(ala2 panggilan)
  • Cikgu Ayu
  • Cikgu Ahsiah
  • Cikgu Debrah(Ketua Jurulatih-KJ)
  • SAYA
Pemandangan Kem Tanaki sangat cantik tak boleh digambarkan melalui kata-kata atau ayat. Cukup bertuah dapat melihat dengan mata kepala sendiri. Boleh nampak kabus,kabus di Gunung Trus Madi.





Kem ini juga kaya raya dengan bunga-bunga dan haiwan terbang sangat cantik dipandang mata kepala sendiri takyah nak tunggu orang lain puji.hahhahaha.








Aku kat Kem Tanaki nie dapat kelas no 3.hehehhehehhe..Pelatih kelas aku 18 orang; 5 wati dan 13 wira.


kelas 3-Kem Tanaki
kelas 8-Kem Bagai Budi Resort
kelas 5-Kem Wawasan Ovai

wira

wati



Dengan Rasa Cinta
niealongbukankutiphutang




No comments:

Post a Comment